کد مطلب: 

172890
مدیرعامل بانک ملت:

باید به همه ذینفعان و فعالیت های بانک به طور یکنواخت نگاه کنیم

مدیرعامل بانک ملت گفت: سیاست های ما باید به گونه ای باشد که نسبت به مصالح دولت و جامعه حساس باشیم. چرا که نیازهای دولت وجامعه برای ما محترم است.

به گزارش سیتنا، محمدرضا ساروخانی در جلسه کارگروه ارتقای جایگاه رقابتی با بیان این نکته که باید به همه ذینفعان علی الخصوص دولت به طور یکنواخت نگاه کنیم، افزود: اگر بانک در مجموعه فعالیت هایش بتواند به صورت متوازن حرکت کند و به مجموعه ذینفعمان اعم از دولت، جامعه ،کارکنان، مشتریان وسهامداران توجه یکنواخت داشته باشد طبیعتاً پایداری آن بیشتر خواهد بود. 

ساروخانی با تاکید بر این نکته که امروز مهم ترین مساله بانک، مساله منابع تشخیص داده شده است اظهار داشت: ما در سال جاری چالش بسیار زیادی در حوزه منابع داشتیم زیرا نخواستیم دنباله روی کورکورانه از دیگر بانک ها داشته باشیم چرا که ما به دنبال همسویی با سیاست های اقتصادی دولت محترم وتوجه به رضایت همه ذینفعان هستیم.

وی بانک ملت را رهبر بازار خواند و تاکید کرد: همه به وضعیت این بانک توجه ویژه دارند بنابراین باید یک تاکتیک و استراتژی مشخص و معین داشته باشیم تا بتوانیم اطمینان خاطری برای سال آینده در زمینه دستیابی به اهداف پیدا کنیم.

وی با تبریک فرارسیدن سالروز خصوصی سازی بانک ملت در ۳۰ بهمن ماه، گفت: خصوصی شدن بانک یک تولد دوباره بود و سرنوشت این بانک را تغییر دادو حرفه ای عمل کردن و ایجاد توازن در ایجاد رضایت همه ذینفعان، سرلوحه برنامه بانک ملت قرار گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-13 01:49

افزودن دیدگاه جدید