کد مطلب: 

172582
حسین محمدپورزرندی تصریح کرد:

بانک شهر پیشتاز در توسعه بانکداری الکترونیک

مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اهمیت توسعه بانکداری الکترونیک تصریح کرد: این بانک در توسعه بانکداری الکترونیک، عزم جدی دارد و توسعه پیشخوان‌های شهرنت و کیف پول الکترونیک در این راستا انجام شده است.

به گزارش سیتنا، دکتر حسین محمدپورزرندی در نشست با  شهردار، رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با  اشاره به اقدامات این بانک در راستای توسعه بانکداری الکترونیک، با اشاره به توسعه پیشخوان‌های شهرنت اظهار کرد: راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت، یکی از اساسی‌ترین اقدامات در زمینه توسعه بانکداری الکترونیکی است.

مدیرعامل بانک شهر افزود: همچنین ایجاد کیف پول الکترونیک با هدف یکپارچه‌سازی خدمات شهروندی، در کنار راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت با هدف انجام مبادلات بانکی غیرشعبه‌ای، از مجموعه اقداماتی است که در این حوزه انجام شده است.    

وی با اشاره به نصب و راه‌اندازی دستگاه‌ وی تی ام در این پیشخوان‌ها تصریح کرد‌: این دستگاه در ایران برای اولین بار عملیاتی شده و با استفاده از فناوری کنفرانس از راه دور‌، با ایجاد تعامل بین مشتری و فرد مستقر در شعبه مجازی بانک، خدمات بانکی مورد نیاز را ارائه می‌کند.

به گفته وی، در صورت تایید بانک مرکزی، از این طریق، امکان افتتاح حساب با استفاده از ابزار تشخیص هویت و انجام عملیات ویژه بانکی نیز میسر می‌شود.

بازدید از دو پروژه مهم شهرداری، شامل تبدیل ساختمان و محوطه کشتارگاه به مرکز فرهنگی و اقتصادی و پارک ۱۷هکتاری و حضور در منطقه آزاد انزلی از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

بر این اساس، تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری بندرانزلی و بانک شهر با هدف گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف، به امضای مدیرعامل بانک شهر، شهردار بندرانزلی و رییس شورای اسلامی این شهر رسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-26 17:36

افزودن دیدگاه جدید