کد مطلب: 

172551

برگزاری اولین جلسه هم‌اندیشی کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات بانک

با حضور سید ‌ولی‌اله فاطمی‌اردکانی عضو هیأت مدیره، اولین جلسه هم‌اندیشی و تبادل نظر مدیران و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات بانک در سالن حافظ برگزار شد.

به گزارش سیتنا، عضو هیأت مدیره در این جلسه که با حضور رؤسای ادارات کل مدیریت عملیات بانکی، مدیریت اطلاعات بانکی و امنیت و توسعه سیستم‌ها برگزار شد، با اشاره به اهداف و رویکردهای همایش مذکور گفت: برگزاری این همایش با هدف زمینه‌سازی برای هم‌اندیشی و تبادل نظر دست‌اندرکاران حوزه فناوری اطلاعات و طراحی سیستم‌های آینده و معماری محصولات نرم‌افزاری بانک صورت می‌گیرد. 

وی افزود: تمامی سازمان‌های نوآور به طور مستمر جلسات هم‌اندیشی ارائه راهکارهای خلاق را با حضور کارشناسان خود در فضایی نقادانه و آزاد برگزار می‌کنند و از خلال برگزاری این جلسات، برنامه‌‌ها و محصولات جدید خود را ارائه می‌کنند. 

فاطمی‌اردکانی از تشکیل منظم و مستمر جلسات مذکور در سطح بانک خبر داد و ابراز داشت: در این جلسات مواردی نظیر برنامه‌های تحولی بانک، نقشه راه تحول فناوری اطلاعات، رویکردهای محصولات آینده بانک و…  به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد. 

در ادامه همایش آقای براتی  مشاور عضو هیأت مدیره به تشریح نقشه راه تحول سازمانی بانک ملی ایران پرداخت و مواردی نظیر اهداف استراتژیک، چشم‌انداز بانک ملی ایران و برنامه‌های اجرایی آن را تا سال 1396 در بخش‌های مختلف مورد اشاره قرار داد. 

خانم رضایی معاون اداره کل امنیت و توسعه سیستم‌ها در بخش دیگری از همایش، طرح تحول فناوری اطلاعات بانک ملی ایران، اهداف و برنامه‌های آن و دستاوردهای کلان آن را مورد بررسی قرار داد. 

در پایان همایش آقای صالحی از کارشناسان اداره کل امنیت و توسعه سیستم‌ها، مباحث مختلف مربوط به مدیریت فرایندهای کسب و کار را تشریح کرد.    

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-25 01:02

افزودن دیدگاه جدید