کد مطلب: 

172338

بازدید مدیرعامل بانک ملی از چند شرکت تولیدی وصنعتی

دکتر عبدالناصر همتی مدیر عامل بانک ملی ایران در جریان سفر 2 روزه به استان مازندران، ضمن دیدار با برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از چند شرکت و کارخانه تولیدی این استان بازدید کرد.

به گزارش سیتنا، همتی در بازدید از شرکت بهره‌برداری چوب فریم در بخش دودانگه شهرستان ساری، آن را مکان مناسبی جهت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی عنوان کرد و افزود: فعالیت موثر بخش خصوصی می‌تواند موجب شکوفایی اقتصادی منطقه و افزایش تولید و اشتغال در استان شود، به ‌علاوه این شرکت بستر مناسبی جهت فعالیت بخش خصوصی است. 

مدیر عامل بانک در حاشیه بازدید از شرکت نساجی مازندران، به همراه حسینی و علی‌پور دو تن از نمایندگان مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز با همت مسئولان، نساجی مازندران شاهد بازگشت این صنعت به روزهای شکوفایی اولیه خود می‌باشد. 

رئیس هیأت مدیره بانک ملی ایران ضمن قدردانی از پیگیری‌های نمایندگان مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی در خصوص شکوفایی اقتصادی استان بیان داشت: با کمک‌های بانک ملی ایران و عزم جدی همه مسئولان و دست‌اندر کاران به ویژه وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، مطالبات کارگران بازنشسته و شاغل کارخانه نساجی که سال‌ها امکان پرداخت آن وجود نداشت، امکان‌پذیر شد. 

همتی اظهار امیدواری کرد :  نساجی قائمشهر با افزایش تولید و کمک بانک بتواند به تدریج بدهی های خود را پرداخت نماید و موجبات رونق هر چه بیشتر این صنعت را فراهم آورد . 

وی  در ادامه بازدید ها ، به همراه دامادی نماینده مردم ساری  در مجلس شورای اسلامی، از دو خط در حال توسعه شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران نیز بازدید کرد . 

همتی با بیان اینکه کاغذ دارای اهمیت مهمی برای کشور است گفت : واحدهای تولیدکننده کاغذ در کشور باید متناسب با نیاز روز خود را مجهز کرده تا بتوانند با نوآوری بیشتر سهم اساسی در اقتصاد کشور ایفا کنند. 

وی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی کارخانه‌ای مانند صنایع چوب و کاغذ نباید دغدغه فروش داشته باشد، خاطر نشان ساخت: با وجود محصولات داخلی نظیر کاغذ ، روا نیست با وجود مشکلات ارزی به واردات روی بیاوریم. 

مدیر عامل با تصریح اینکه دولت از جمله وزارتخانه‌ آموزش و پرورش باید نسبت به تأمین کاغذ مورد نیاز کتب درسی از طریق واحدهای تولید کاغذ داخل کشور نظیر صنایع چوب و کاغذ مازندران اقدام کند یادآور شد: لازم است طرح‌های توسعه‌ای شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به درستی مطرح و بررسی شود. 

همتی با اشاره به اینکه شرکت چوب و کاغذ مازندران دارای  ظرفیت بالایی در تولید است، بیان داشت: ‌ باید با کمک سیستم بانکی هر چه سریع‌تر نسبت به طرح‌های توسعه‌ای در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران اقدام کنیم. 
وی ضمن اعلام حمایت از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران افزود: حمایت بانک ملی ایران از این بنگاه اقتصادی تا زمانی که شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران توسعه کمی و کیفی پیدا کند ادامه خواهد داشت. 

لازم به ذکر است دکتر همتی در ادامه روز اول سفر خود از شرکت نکاچوب نیز بازدیدکرد و از نزدیک با کارکنان دیدار و در جریان فعالیت و روند کاری آنان قرار گرفت و مقرر شد طرح توسعه آن پیگیری شود.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-16 00:28

افزودن دیدگاه جدید