کد مطلب: 

172056

لوح تقدیر اولین اجلاس بین المللی توسعه تجارت و همکاریهای اقتصادی ایران وعراق به بانک پارسیان اهدا شد

معاون امور بین الملل بانک پارسیان در اولین اجلاس بین المللی توسعه تجارت و همکاریهای اقتصادی ایران که با حضور فعالان ارشد اقتصادی ایران و عراق 19 آبان ماه سال جاری در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، از جایگاه برتر بانک پارسیان در شبکه بین المللی و شبکه بانک های خصوصی کشور خبر داد.

به گزارش سیتنا، منصور تفضلی با اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: در حال حاضر بانک پارسیان در بین بانک های خصوصی کشور جایگاه مناسبی از لحاظ سپرده مشتریان و ارایه تسهیلات اعطایی دارد و در شبکه بین المللی بانکی توانسته است حضوری موثر در کشور عراق داشته باشد.

وی افزود : مقدمات تاسیس شعبه بانک پارسیان در کشور عراق در شهر بغداد از سال 1386 فراهم شد و پس از اخذ مجوزهای لازم در اواخر سال 1390 این شعبه رسماً آغاز بکار نمود که عمده فعالیت های بانکی این شعبه شامل: وصول چک، صدور حواله های وارده و صادره، گشایش اعتبارات اسنادی و ضمانت نامه های بانکی است.

معاون امور بین الملل بانک پارسیان ادامه داد: بانک پارسیان برنامه گسترش شعب دیگر در عراق را در دستور کار خود دارد که منوط به رفع مشکلات موجود و تعامل هدفمند با بانک مرکزی کشور عراق است.

در پایان این همایش، از بانک پارسیان به عنوان یکی از حامیان معنوی برگزاری این اجلاس و به پاس حمایت از توسعه تجارت و همکاری اقتصادی ایران و عراق با اهدای لوحی توسط رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق، آقای دکتر یحیی آل اسحاق،  تقدیر شد.

شایان توجه است؛ درحاشیه این اجلاس کارگاههای تخصصی و نمایشگاهی از دستاوردها و خدمات شرکت های فعال در عراق درمعرض دید عموم به نمایش گذاشته شد. کارشناسان بخش‌های ارزی، بین الملل، شعب خارج از کشور، بازاریابی و امورشعب بانک پارسیان نیز به همین منظور در غرفه ای شکیل به معرفی خدمات قابل ارائه در حوزه ارز و بین‌الملل پرداختند که با استقبال چشمگیر مراجعان مواجه شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-11-11 16:13

افزودن دیدگاه جدید