کد مطلب: 

172050
مدیرعامل بانک پارسیان در همایش تجلیل از مشتریان:

بانک در مدار رشد و تغییر به خواسته های مشتریان پاسخ مثبت خواهد داد

دکتر دیواندری در همایش تجلیل از مشتریان گفت: اگر بانک پارسیان در اقتصاد این مملکت جایگاهی دارد به خاطر مشتریان باصفا، خوب و بزرگ آن است که به خوبی وظیفه بزرگ و عبادی ایجاد شغل را برای چرخاندن چرخ اقتصاد کشورمان برعهده دارند.

به گزارش سیتنا، مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به مطلب فوق، خاطرنشان کرد : برای من افتخار بزرگی است که در خدمت شما عزیزانی باشم که خدمتگزار این مملکت هستید. امیدوارم خداوند به بنده و همکارانم در بانک پارسیان توفیق دهد که به طور شایسته در خدمت شما باشیم و روز به روز کیفیت خدمات خود را بالا ببریم تا با ارائه روش های جدید خدمت رسانی و تجربه خدمات جدید شرمنده شما عزیزان نشویم.

وی افزود: طبیعتا این روند کمی زمان بر خواهد بود اما؛ با این حال این قول را به شما عزیزان و خوبان می دهم که بانک پارسیان در مدار رشد، تغییر و تحول به خواسته های شما پاسخ مثبت خواهد داد.

دکتر دیواندری تصریح کرد :حقیقتاً مشتری، روح یک بانک است. مشتری در واقع عامل اصلی زندگی و حیات یک بانک محسوب می شود و این مشتری است که به یک بانک هویت می دهد. اگر بانک پارسیان موفق است و اگر در ایران و بین مردم جایگاهی دارد یقیناً به خاطر مشتریان باصفا و خوب و بزرگ آن است که جمع کنونی، نمونه ای از این مشتریان گرانقدر و بزرگ هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-02 16:13

افزودن دیدگاه جدید