کد مطلب: 

172049

مشتری بانک پارسیان: با بانک پارسیان هر شب برای ما شب یلداست

یکی از مشتریان ارزنده بانک پارسیان، در مراسم تجلیل و قدردانی بانک پارسیان از مشتریان خود، گفت: آشنایی 15 ساله با آقای دیواندری برای ما یک افتخار است و ایشان همان شریک خوب برای مال مردم هستند.

به گزارش سیتنا، دکتر کاردان، مدیرعامل شرکت قالی سلیمان ضمن ابراز خرسندی از حضورش دراین مراسم، اظهار داشت : برای من واقعا تصادفی بود که در این اجتماع بسیار باشکوه خدمتتان باشم و خوشحال هستم در مجموعه بانک پارسیان این افتخار نصیب من هم شد. 

کاردان با اشاره به سابقه آشنایی خود با مدیرعامل بانک پارسیان، گفت: من فقط می گویم آدم خوش حساب، شریک مال مردم است. من افتخار می کنم حدود 15 سال یا بیشتر با آقای دکتر دیواندری آشنا هستم. ما هیچ بدهی به بانک نداریم و همیشه هم هر وقت به اعتبار نیاز داشتیم، بانک پارسیان ما را همراهی کرده است و شب دشوار ما با وجود بانک پارسیان، برایمان شب یلدا بود.

ایشان خاطر نشان کرد : البته ما همیشه خوشحال بودیم که با بانک ها کار می کنیم، اما در چند سال اخیر اتفاقات قابل توجهی رخ دادکه تصمیم گرفتیم با بانک های خصوصی بیشتر کار کنیم. همکاری ما با بانک پارسیان نیز به خاطر حضور دکتر دیواندری در این بانک و به دلیل روابط بانکی و روابط عمومی بالایی که ایشان دارد است چرا که همیشه در اتاق ایشان به روی همه مشتریان باز است.

مدیرعامل شرکت قالی سلیمان در ادامه به نحوه برخورد شایسته مدیران زیر مجموعه مدیرعامل بانک پارسیان اشاره داشت و افزود: من یک نمونه ارزنده ای را که در این مراسم شاهد آن بودم و باید خدمت شما بگویم این است که؛ ما با یکی از شعب که نمی دانم درچه سطحی است با مدیر آن در این جلسه آشنا شدم. مدیر بسیار جوانی که گفتند من رئیس شعبه ای هستم که در آن بانک شما حساب دارید. ما کارهای بانکی خودمان را با بانک های خصوصی دیگری هم انجام می دادیم، اما؛ با آمدن دکتر دیواندری در بانک پارسیان وظیفه خودمان دانستیم که در واقع خدمت این بانک باشیم و با این بانک هم فعالیت داشته باشیم.

وی ادامه داد: مدیر آن شعبه ای که عرض می کنم چند وقت پیش که من در دفترم نبودم با چند جعبه شیرینی به آنجا آمدند که ما را دعوت به باز کردن حساب کنند. این هیچ نیست مگر همان رفتار بانکداری و سیستماتیک بانکداری که آقای دیواندری خود به آن اعتقاد دارند. من واقعا به این شرایط و این روحیه ای که این مرد بزرگ بانکدار ایرانی دارد در بین فضای رقابتی موجود و مشکلات، به ایشان به داشتن چنین همکارانی، تبریک می گویم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-02 16:13

افزودن دیدگاه جدید