کد مطلب: 

171965
دکتر شهیدزاده اعلام کرد:

افزایش سقف تسهیلات ضمانتی کشاورزان نمونه کشوری و استانی

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی گفت: سقف تسهیلات ضمانتی برای کشاورزان نمونه کشوری با استفاده از نمونه قراردادهای لازم الاجرای این بانک یک میلیارد و 500 میلیون ریال افزایش یافت.

به گزارش سیتنا، دکتر مرتضی شهید زاده عصر روز دوشنبه هشتم دی ماه در  مراسم ویژه این بانک برای تجلیل از تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی در سال زراعی 94-93  با اعلام مطلب فوق افزود: سقف تسهیلات ضمانتی کشاورزان نمونه استانی نیز با استفاده از نمونه قراردادهای لازم الاجرای این بانک  یک میلیارد ریال تعیین شده است.

وی در تشریح دیگر امتیازات بانک کشاورزی برای این دسته از تولید کنندگان گفت: سهم سرمایه گذاری  کشاورزان نمونه کشوری و استانی برای اجرای طرح های تولیدی معادل 10 درصد هزینه های سرمایه گذاری(سرمایه ای و سرمایه در گردش) منظور شده است.

دکتر شهید زاده متذکر شد:در مواردی که قوانین یا آیین نامه های ابلاغی هیئت وزیران سهم کمتری را برای کشاورزان منظور کرده است سهم آورده کمتر ملاک عمل شعب این بانک خواهد بود به جز مواردی که  سهم آورده بر اساس مقررات و الزامات قانونی افزایش یابد.

وی افزود: درخواست کشاورزان نمونه کشوری و استانی خارج از نوبت و با رعایت موارد فوق و دیگر ضوابط در اسرع وقت بررسی خواهد شد.

او گفت: در چارچوب دستورالعمل صادره از سوی  اداره کل نظارت و امور شعب بانک کشاورزی ، کشاورزان نمونه به مدت یکسال به عنوان ناظر ویژه این بانک تعیین می شوند.

بر اساس این گزارش؛دریافت حق بیمه محصولات کشاورزی در سه قسط و تخفیف 10 درصدی آن،بخشودگی کارمزد هزینه صدور انواع کارت‌های خدمات الکترونیکی بانکی و بهره مندی از بخشودگی کارمزد خدمات بانکی به جز سود و کارمزد تسهیلات به مدت یک سال ؛ از دیگر امتیازات بانک کشاورزی برای کشاورزان نمونه  در سال جاری بود که از سوی دکتر شهید زاده اعلام شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-31 02:21

افزودن دیدگاه جدید