کد مطلب: 

171957

اعطای نشان افتخار برترین مرکز اقتصادی به بانک صادرات ایران

نشان افتخار برترین مرکز اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در اولین همایش معرفی مراکز اقتصادی برتر در ایران که توسط خانه توسعه و تعالی اقتصاد برگزار گردید به بانک صادرات ایران اعطا شد.
اعطای نشان افتخار برترین مرکز اقتصادی به بانک صادرات ایران

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، نشان افتخار برترین مرکز اقتصادی جمهوری اسلامی ایران از سوی خانه توسعه و تعالی اقتصاد، بزرگترین همایش مراکز تجاری برتر ایران از بین بانکهای کشور به این بانک اهدا گردید.

بر اساس این گزارش در این همایش که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما ج.ا.ا و در پنلی با حضور سردار قاسمی مشاور معاون اول محترم ریاست جمهوری و محمد مخبر مدیرعامل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ، سرتیپ اشراق مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا و جمعی از مدیران شرکت ها و سازمان های برتر کشور برگزارگردید ، نشان افتخار برترین مرکز اقتصادی جمهوری اسلامی به همراه لوح سپاس هیأت های اجرایی دبیرخانه توسعه و تعالی اقتصاد به بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور اهدا شد.

همچنین در این همایش گودرزی مدیر امور فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران به نمایندگی از بانک برگزیده همایش پیرامون خدمات الکترونیکی این بانک مطالبی را بیان کرد.

گفتنی است بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک خصوصی بورسی کشور با ٢۶۵٠ شعبه، ۴۴٠٠ دستگاه خودپرداز با بیش از ۶٣ میلیون تراکنش در ماه، ۴۴٨ هزار کارتخوان متصل به حسابهای این بانک با ٣٠ میلیون تراکنش در ماه و صدور بیش از ۴٣ میلیون کارت الکترونیکی در خدمت آحاد هموطنان می باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-31 01:59

افزودن دیدگاه جدید