کد مطلب: 

2400

10 دلیل عدم موفقیت یک سایت اینترنتی

10 دلیل عدم موفقیت یک سایت اینترنتی

سیتنا - در مورد بدست آوردن موفقیت در مدیریت یک سایت یا وبلاگ ، مطالب زیادی نوشته شده است اما هیچ کدام به دلایلی که یک سایت می‎تواند شکست بخورد ، اشاره نکرده است. در این پست قصد دارم به 10 دلیل شکست یک سایت بپردازم.

 

۱- طراحی بد

یک سایتی که طراحی بدی دارد میتواند مثل بازکردن یک رستوران ۵ ستاره در یک محله فقیر نشین باشد که عملا با شکست روبرو خواهد شد.

۲- تبلیغات فراوان

برای تبلیغات خود برنامه داشته باشید و آنها را در مکان‌های مناسب نمایش دهید. سعی کنید زمانی تبلیغات بگذارید که سایت شما دارای رتبه مناسبی باشد که توجه تبلیغ دهندگان را جلب کند.

۳- خوراک وب‎سایت خود را پنهان کرده‎اید!

این روزها خیلی از افراد برای خواندن مطالب سایت‌های مورد علاقه شان، از فید استفاده می‌کنند. سعی کنید که یک دکمه بزرگ برای فید خود در نظر بگیرید تا کاربرانی که از فید استفاده می‎کنند مشترک خوراک شما شوند.

۴-تیتر‌های جذابی ندارید!

بعد از نوشتن مقاله یا مطلبی که درون وبلاگ یا سایتتان میخواهید منتشر کنید ، یکبار آن را بخوانید و بهترین و جذاب ترین تیتر ممکن را انتخاب کنید.

۵- صفحه درباره ما ندارید.

بعضی از خوانندگان تمایل دارند تا بدانند نویسنده مطلبی که میخوانند کیست و اطلاعاتی در مورد آن داشته باشند . پس در مورد  خود و وبسایت خود حتما توضیحاتی را در قالب صفحه درباره ما قرار دهید.

۶- به مطالب خود لینک نمی‎دهید.

اگر در مورد موضوعی می‎نویسید که قبلا هم در مورد آن نوشته اید و فکر می‌کنید که می‎توانند به هم کمک کنند و یکدیگر را تکمیل سازند، حتما در درون نوشته خود ، به آن‌ها لینک بدهید.

۷- عکس ندارید.

عکس‌ها یکی از جذب کننده ترین المنت‌هایی هستند که شما میتوانید از آنها در افزایش بازدید و جلوگیری از خروج زودهنگام    بازدید کننده استفاده کنید. اطلاعات تکمیلی را در این پست بخوانید : چرا باید در مطالبتان از عکس استفاده کنید ؟

۸- سبک نوشتن بدی دارید.

نویسه‌های خود را در پاراگراف‌های معینی جای دهید و سعی کنید طبق روال همیشگی خود پیش بروید.

۹- موضوعات فراوانی دارید.

وبسایت شما یاهو یا تبیان نیست که صد‌ها موضوع  را در کنار هم جمع آوری کرده باشد . پس تعداد موضوعات خود را کم کنید و سعی کنید که از اهداف خود دور نشوید.

۱۰- نظرات بازدیدکنندگان برایتان مهم نیست.

اگر نظرات بازدید کنندگان برایتان مهم نیست ، بهتر است که همین امروز دست از کار کردن بکشید و دنبال کار دیگری باشید که حداقل نظر مشتریان در آن تفاوتی ایجاد نکند ! چرا کسی در سایت یا وبلاگ شما نظر نمی‌دهد؟ هم مقاله ای است که میتواند به شما در زمینه نظرات بازدیدکنندگان کمک کند.

منبع: خوارزمی

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-05-09 12:31

افزودن دیدگاه جدید