کد مطلب: 

294213

اجرای 350 کیلومتر فاز اول فیبرنوری روستایی در استان چهارمحال و بختیاری

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری گفت: در فاز اول فیبرنوری روستایی از 408 کیلومتر ابلاغ شده، 350 کیلومتر از مسیر فیبرنوری اجرا شده و مراکز مخابراتی، سایت‌های تلفن همراه و مسیرهای پشتیبان نیز به این بستر متصل شده است.
اجرای 350 کیلومتر فاز اول فیبرنوری روستایی در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش سیتنا، بهنام امانی در جلسه بررسی مسیرهای اجرای فاز اول و دوم فیبر نوری روستایی که با حضور علی حیدری، معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار، هومان محمودی مدیر کل مخابرات استان و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: در فاز اول فیبرنوری روستایی از 408 کیلومتر ابلاغ شده 350 کیلومتر از مسیر فیبرنوری اجرا شده و مراکز مخابراتی، سایت های تلفن همراه و مسیرهای پشتیبان نیز به این بستر متصل شده است.

وی در خصوص اجرای فاز دوم مسیر فیبرنوری افزود: با برنامه ریزی به عمل آمده 885 کیلومتر برای فاز دوم توسعه فیبرنوری در نظر گرفته شده است و تاکنون 50 کیلومتر اجرایی شده است.

امانی با بیان اینکه با اجرای فیبرنوری روستایی مسیر های پشتیبان سایت و مراکز مخابراتی نیز به فیبر متصل می شود تا در مواقع بحرانی بتوان از این بستر استفاده کرد، تصریح کرد: پیمانکار اجرای فیبرنوری روستایی شرکت مخابرات است و نظارت بر نحوه اجرای پروژه، عمق حفاری و سایر الزامات اجرای فیبر بر عهده این اداره کل است و ان شالله تا پایان دولت سیزدهم فازم دوم فیبر روستایی نیز اجرا می شود.

حیدری در جلسه هماهنگی اجرای فیبر نوری با اشاره به اینکه پروژه فیبرنوری روستایی، ملی است اظهار کرد: کلیه دستگاه های اجرایی استان از جمله راهداری و شرکت های آب و برق و گاز در اجرای پروژه فیبرنوری همکاری نمایند تا هر چه سریعتر روستاهای استان به بستر فیبرنوری متصل شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2024-05-05 14:13

افزودن دیدگاه جدید