کد مطلب: 

294177

توسعه ارتباطات فیبرنوری در استان اصفهان سرعت می‌گیرد

جانشین وزیر ارتباطات در پاسخ به گلایه یک کاربر از سرعت کند توسعه ارتباطات اینترنت پرسرعت مبتنی بر فیبرنوری در استان اصفهان، تاکید کرد: «شهرداری اصفهان باید به قانون عمل کند. به زودی اقدام خواهیم کرد».
توسعه ارتباطات فیبرنوری در استان اصفهان سرعت می‌گیرد

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، دکتر امیر لاجوردی در پاسخ به گلایه یک کاربر در ویراستی از سرعت کند توسعه ارتباطات اینترنت پرسرعت مبتنی بر فیبرنوری در استان اصفهان، تاکید کرد:

«شهرداری اصفهان باید به قانون عمل کند. به زودی اقدام خواهیم کرد».

این کاربر نوشته بود:

اصفهان و تهران مظلوم ترین ها در شبکه ارتباطی پرسرعت و پایدار فیبر! عملکرد تقریبا هیچ شهرستان های اصفهان که هیچ در هیچ چند ساله حتی تلفن ثابت هم واگذار نمیکنن.
توسعه ارتباطات فیبرنوری در استان اصفهان سرعت می‌گیرد

قوانین صدور مجوز حفاری در شهرداری ها از مهمترین موانع است

گفتنی است؛ جعفر مُطلب‌زاده، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان پیش‌تر گفته بود: پروژه فیبر نوری استان اصفهان در شهرهای شاهین‌شهر (توسط اپراتور شاتل)، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، داران، گلپایگان و خوانسار (توسط اپراتور آسیاتک)، بهارستان، فولادشهر، مبارکه و مجلسی (توسط اپراتور فناپ) در حال اجراست.

وی ادامه داد: ۴۳۷ کیلومتر حفاری و سه هزار و ۱۵۲ سرپست نوری (FAT) تاکنون در معابر شهری نصب و حدود ۱۰۸ کیلومتر فیبرکشی در داخل میکروداکت (شوتینگ) در شهرهای مذکور انجام شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان، خاطرنشان کرد: توافق‌نامه پروژه فیبر نوری شهری تا کنون با ۶۵ شهردار و اپراتور مربوطه امضا شده و سایر شهرها در دست مذاکره است.

وی با اشاره به موانع توسعه این پروژه، اضافه کرد: قوانین صدور مجوز حفاری در شهرداری ها از مهمترین موانع است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-05-05 00:23

افزودن دیدگاه جدید