کد مطلب: 

294144

با خرید این دوچرخه طلایی، آیفون ۱۶ هدیه بگیرید! (+تصاویر)

دوچرخه برقی طلایی بعلاوه آیفون ۱۶ رایگان، ابتکار تازه‌ای است که برند فناوری لوکس کاویار (Caviar)، برای مشتریانش طراحی کرده است.
با خرید این دوچرخه طلایی، آیفون ۱۶ هدیه بگیرید! (+تصاویر)

به گزارش سیتنا، خریداران دوچرخه‌ برقی سفارشی جدید کاویار (Caviar) قرار است گوشی آیفون ۱۶ را رایگان دریافت کنند.

شرکت کاویار با جدیدترین پیشنهاد خود، Herzog، یک دوچرخه برقی Porsche eBike Cross نسل ۳ سفارشی شده، ورود بزرگی به بازار دوچرخه‌های برقی ایجاد کرده است.

با خرید این دوچرخه طلایی، آیفون ۱۶ هدیه بگیرید! (+تصاویر)

کاویار (Caviar)، برند سرشناس مستقر در دبی، اخیرا نسخه‌ ویژه‌ای از نسل سوم دوچرخه‌ برقی Porsche eBike Cross را با نام Herzog معرفی کرد.

این دوچرخه مثل اکثر محصولات کاویار از طراحی لوکس بهره می‌برد و به روکش طلای ۱۸ عیار و قطعات فیبرکربنی طلایی مجهز شده است.

 کاویار یک دستگاه آیفون ۱۶ سفارشی را به خریداران دوچرخه‌ Herzog هدیه می‌دهد.

با خرید این دوچرخه طلایی، آیفون ۱۶ هدیه بگیرید! (+تصاویر)

مشتریان کاویار بیشترشان دارای خودرو پورشه هستند، بنابراین معرفی یک دوچرخه طلایی از برند پورشه برای آنها جذاب خواهد بود.

پورشه eBike Cross 3rd Gen یک دوچرخه برقی شیک و اسپرت است که به دلیل موتور قدرتمند شیمانو، طراحی چشمگیر و سواری راحت شناخته شده است. کاویار این دوچرخه را گرفته و لایه‌ای از تجمل خالص را با حاشیه‌های طلایی اضافه کرده است.

 مهارت دقیق پشت هرتزوگ مشهود است. ساخت هر دوچرخه تا چهار ماه طول می‌کشد، زیرا شامل جواهرات ظریف برای ترکیب عناصر طلا به طور یکپارچه می‌شود. این تعهد به جزئیات مطمئناً با کلکسیونرها و علاقه‌مندان به تجملات طنین انداز می‌شود.

با خرید این دوچرخه طلایی، آیفون ۱۶ هدیه بگیرید! (+تصاویر)

برای کسانی که قدردانی عمیق‌تری از تاریخ پورشه دارند، نام «هرتزوگ» اهمیت ویژه‌ای دارد. این نشانه‌ای از دوک‌های وورتمبرگ است، سلسله‌ای که بر اشتوتگارت، زادگاه پورشه، حکومت می‌کرد. لوگوی این شرکت خود دارای عناصری از نشان خانواده است.

در حالی که مشخصات فنی هنوز در حال نهایی شدن بوده، کاویار انتظار دارد که کار طراحی تا پایان تابستان تکمیل شود و دوچرخه‌های برقی تا اوایل سال ۲۰۲۵ برای فروش آماده شوند و برای خرید آن باید ۴۴٬۰۰۰ دلار پرداخت شود.

 شایان ذکر است که هر خریدار این دوچرخه یک دستگاه آیفون ۱۶ به رایگان دریافت خواهد کرد.

کاویار یک برند مطرح روسی است که به تولید و طراحی ابزارهای مصرفی لوکس می‌پردازد و بیشتر افراد ثروتمند را هدف قرار می‌دهد.

این اولین تلاش کاویار برای سفارشی‌سازی لوکس نیست. آنها خود را به عنوان متخصصی در تبدیل گجت‌های روزمره به شاهکارها، از گوشی‌های هوشمند و کنسول‌های بازی گرفته تا ساعت‌های هوشمند و حتی کفش‌های ورزشی تثبیت کرده‌اند.

مشتریان این برند علاقه‌ زیادی به تجملات دارند و Herzog نیاز آن‌ها را برآورده می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-05-03 10:35

افزودن دیدگاه جدید