کد مطلب: 

293115

دبیر سندیکای صنعت مخابرات: تکلیف قراردادهای یک طرفه مشخص شود

فرامرز رستگار، دبیر و نایب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران در نامه ای خطاب به عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: صنعتگران و پیمانکاران حوزه فاوا از جنابعالی انتظار دارند که قول دوطرفه شدن قراردادهای فاوا را قبل از روز جهانی ارتباطات امسال به سرانجام برسانید.
فرامرز رستگار

به گزارش سیتنا، فرامرز رستگار، دبیر و نایب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران در نامه ای خطاب به عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشته است:

باسلام و احترام

عید سعید فطر را پیشاپیش به جنابعالی و خانواده بزرگ ارتباطات و فناوری اطلاعات تبریک می‌گوییم.

امیدواریم در سال پیش رو در امتداد کارهای خوب انجام شده در بازه های زمانی کوتاه و میان مدت (سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲) در راستای سند تحول دولت مردمی، ضمن تکمیل تکالیف باقیمانده از این دوره، اقدامات اساسی برای انجام اقدامات بلند مدت (تا آخر دوره دولت سیزدهم) طبق سند مذکور انجام شود.

یکی از انتظارات بخش خصوصی در حوزه های تولید و خدمات فنی مهندسی، دوطرفه شدن قراردادهاست که در سند تحول نیز به آن تاکید شده است.

جلب مشارکت بیشتر مردم برای جهش تولید نیز منوط به ایجاد برابری در قراردادها و توافقات است.

در بازدید رئیس محترم جمهور از نمایشگاه بومی سازی در روز جهانی ارتباطات سال گذسته نیز دوطرفه شدن قراردادها از خواسته های شرکت های دانش بنیان بود که ریاست محترم جمهور ضمن تایید این مشکل، خواهان رفع آن گردیدند.

با عنایت به مراتب فوق و اشاره به اینکه دوطرفه شدن قراردادها با این نگاه که انجام آن به نفع پیمانکار و به ضرر کارفرما خواهد بود، تصوری کاملا اشتباه است.

با یک بررسی دقیق و همه جانبه کاملا مشخص می شود که قراردادهای یکطرفه اساسا به ضرر تمام اکو سیستم و از جمله اقتصاد و اعتبار کشور است.

حال، صنعتگران و پیمانکاران حوزه فاوا از جنابعالی انتظار دارند که قول دوطرفه شدن قراردادهای فاوا را قبل از روز جهانی ارتباطات امسال به عنوان عیدی در عید سعید فطر اعلام بفرمایید.

دبیر سندیکای صنعت مخابرات: تکلیف قراردادهای یک طرفه مشخص شود

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-04-08 09:13

افزودن دیدگاه جدید