کد مطلب: 

293169

توزیع 100 میلیون بسته غذایی در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در راستای اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی حدود 100 میلیون بسته غذایی توزیع شد که از گذشته تاکنون بی سابقه بوده است.
توزیع 100 میلیون بسته غذایی در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی

به گزارش سیتنا، عسگریان در گفت‌و‌گو با خانه ملت، با اشاره به پایان مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ و آغاز مرحله سوم این طرح بیان کرد: مرحله دوم طرح فجرانه کالا برگ به اتمام رسید و مردم در قالب این طرح خرید خوبی انجام دادند.

معاون «رفاه و امور اقتصادی» وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در مرحله دوم این طرح صفی برای دریافت کالابرگ شکل نگرفت، تخلفی هم صورت نداد و مردم به آرامی خرید خود را انجام دادند.

وی با بیان اینکه فروشگاه های زیادی برای توزیع کالابرگ فعالیت کردند، ادامه داد: گسترده شدن این فروشگاه ها باعث شد تا مردم به راحتی خرید خود را انجام دهند.

عسگریان در ادامه با اشاره به برخی آمارها در زمینه توزیع کالا بیان کرد: ظرف دو ماه بیش از یک میلیون تن مواد غذایی از سوی مردم خریداری شد و این بزرگترین خرید قرن بود.

وی تاکید کرد: همچنین در راستای اجرای این طرح حدود 100 میلیون بسته غذایی کالابرگ وزیع شد و این در گذشته سابقه نداشته است در گذشته اگر قصد داشتیم 10 میلیون بسته غذایی را در چهار الی پنج ماه توزیع کنیم با مشکل مواجه می شدیم.

عسگریان تاکید کرد: امیدواریم ظرف سه ماه آینده که طرح فجرانه به پایان می رسد از مرزهای توزیع 120 الی 150 میلیون بسته غذایی هم عبور کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-09 11:08

افزودن دیدگاه جدید